به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدقاسم سیاوشی روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول امسال تمام برنامه ها با رویکرد و محوریت چهل سالگی انقلاب بوده و تاکنون سه هزار و 500 برنامه توسط ادارات و نهادهای مختلف در استان اجرا شده است.
وی افزود: با برنامه ریزی ها انجام شده و تشکیل کارگروه استانی و همچنین کارگروه های شهرستانی برگزاری چهار هزار و 500 ویژه برنامه از ابتدای سال تا پایان دهه فجر در قالب های مختلف تدارک دیده شده است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برنامه های این ایام با روژه موتورسواران در روز 12 بهمن ساعت 9: 33 دقیقه از فرودگاه سنندج به سمت میدان آزادی همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام (ره) به کشور آغاز می شود.
وی برگزاری نمایشگاه استانی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، افتتاح 280 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد، مراسم مهمانی لاله ها، تعویض پرچم مزار شهدا و اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در سینما فروردین سنندج را از دیگر برنامه شاخص این ایام اعلام کرد.
سیاوشی گفت: همچنین در این ایام افتتاح طرح های هادی روستایی، 10 طرح ورزشی، برگزاری جشن انقلاب در شهرها و روستاهای استان، ارائه خدمات رایگان پزشکی در روستاها و مناطق محروم و برگزاری 415 یادواره شهدا پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: افتتاح 2 هزار و 950 طرح در حوزه کشاورزی، اجرای یک هزار و 647 ویژه برنامه در سنندج، همایش نسل چهارم انقلاب، اجرای تئاتر با موضوع ایثار و شهادت و اجرای موسیقی زنده کُردی از دیگر برنامه های این ایام است.
دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان افزود: در این ایام همچنین از بیش از 460 طرح با 874 میلیارد تومان اعتبار در استان کردستان بهره برداری می شود که از قِبل این پروژه ها برای 9 هزار نفر اشتغالزایی می شود.
وی پایان بخش برنامه های این ایام را حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد و گفت: دشمنان نظام به این روز تاریخی چشم دوخته اند ولی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور از جمله کردستان با حضور گسترده خود بار دیگر دشمنان را ناکام می گذارند.
از 12 بهمن سال 1357 سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن همین سال که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.