به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در نشست طلاب و روحانیون استان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مجاهدت های روحانیون و در راس آن امام راحل و جانفشانی مردم در مقابل طاغوت و سرکردگان آن ایستاد و پیروز شد.
وی با بیان اینکه امروز و در آستانه چهل سالگی انقلاب وظیفه ای خطیر برای حفظ و حراست از ایران اسلامی بر عهده روحانیت است اضافه کرد: با تکیه بر این انقلاب موفق شده ایم مردم سالاری دینی را در جهان محقق کنیم و با تربیت نیروهای جوان، استکبار را در مقابل فرهنگ دینی مردم ایران محکوم به شکست کنیم.
یکی از اساتید حوزه علمیه قم هم در این نشست با اشاره به پیروزی همیشگی جبهه حق علیه باطل اظهار داشت: نمود خیرکثیر بودن انقلاب در عمر 40 ساله آن نهفته و برای همگان مشهود است.
حجت الاسلام حسین حیدریان روشنگری و حرکت در مسیر مشخص حرکت را مهمترین واکنش و ضدحمله در مقابل دسیسه های دشمنان اعلام کرد و گفت: دشمنان در حالی از ناامید کردن و ترساندن مردم به عنوان مهمترین حربه در مقابل اسلام استفاده می کنند که ما با استقامت و بی اعتنا بودن به وعده های دشمنان تنها در مسیر پیروزی هستیم.
مدیر حوزه های علمیه استان هم در این نشست با اشاره به اینکه کردستان استان فرهنگی و مجاهدتهای خاموش نام گرفته گفت: در شکل گیری انقلاب بسیاری از جوانان این مرز و بوم به شهادت رسیدند و با ایستادگی در مقابل دشمنان اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
حجت الاسلام عباس عربیان با اشاره به تهدیدات ترامپ علیه ایران افزود: آشنایی جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با ارزشها و دستاوردها برای خنثی کردن هر دسیسه ای الزامی است.
وی افزود: با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و جشن های انقلاب ثابت خواهیم کرد که ایران در منطقه از قدرتمندترین کشورها است.
9937 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.