رامین محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دهه فجر امسال چهار طرح عمرانی در حوزه ساخت و توسعه راه های استان نیز به بهره برداری می رسد که 2 مورد آن به طول هشت کیلومتر در روستاها و هفت کیلومتر آن بخشی از کریدور شمال به جنوب است.
وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها حدود 94 میلیارد ریال هزینه شده که شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی کوخ مامو و محور روستای بوالحسن تا سه راهی آلوت - چومان و بخشی از قطعه پنج بزرگراه کرمانشاه - میاندواب در 2 مقطع در مسیر سنندج - دیواندره است.

** پنج طرح مسکن مهر در کردستان به بهره برداری می رسد
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کردستان نیز از بهره برداری پنج طرح حوزه مسکن در این استان به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.
خسرو ویسی اظهار داشت: این طرح ها شامل محوطه سازی 272 واحدی مسکن مهر دیواندره با سرمایه گذاری شش میلیارد و 500 میلیون ریال، احداث سه واحد تجاری در سایت 504 واحد مسکن مهر دیواندره با سرمایه گذاری 2 میلیارد و 800 میلیون ریال است.
وی افزود: پروژه مسکن تعاونی نهضت سواد آموزی در 2.19 بهاران سنندج و 128 واحد از واحدهای تعاونی آگاهی سنندج نیز در دهه فجر افتتاح می شوند.
ویسی اضافه کرد: پروژه مشارکتی 54 واحدی مسکونی واقع در شهرک سعدی نیز در قالب پنج بلوک آماده است که به متقاضیان تحویل می شود.
12 تا 22 بهمن دهه فجر است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.