جمال مشتاق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساختمان 25 کلاسه مهندسی به مساحت چهار هزار متر مربع و دانشکده منابع طبیعی هم با چهار هزار و 200 متر مربع یکی از جمله طرح های قابل افتتاح این دانشگاه در ایام الله دهه فجر است.
وی اضافه کرد: سالن ورزشی شماره چهار با یک هزار و 500 متر مربع و خوابگاه پسرانه سه هزار و 150 متر مربعی از دیگر پروژه های عمرانی قابل افتتاح دانشگاه کردستان است که در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی از کلنگ زنی پنج طرح عمرانی دیگر در این ایام خبر داد و گفت: بودجه برخی از این طرح ها تامین شده و تامین بودجه سایر پروژه ها هم پیگیری می شود.
مشتاق خوابگاه سه هزار متر مربعی پسرانه را یکی از مهمترین پروژه هایی اعلام کرد که در این ایام کلنگ زنی می شود که مقرر شده 50 میلیارد ریال تسهیلات برای آن اخذ شود.
وی گفت: ساختمان کردستان شناسی با متراژ سه هزار متر مربع را از دیگر طرح های این دانشگاه است که نقشه و الزامات اولیه این ساختمان تهیه شده و در دهه فجر کلنگ زنی می شود و ساختمان آموزشی پنج هزار متر مربعی دانشکده اقتصاد، از دیگر پروژه های مطرح است که بودجه آن هنوز تصویب نشده اما در حال پیگیری است.
مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه کردستان گفت: این طرح ها با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و یا معاون ایشان بهره برداری می شود.
دانشگاه کردستان بیش از 9 هزار دانشجو در 30 رشته دکتری، 104 رشته کارشناسی ارشد و 52 رشته کارشناسی مشغول به تحصیل دارد، این دانشگاه همچنین دارای 385 عضو هیات علمی است.
9937 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.