به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الااسلام علی دوستی نژاد روز پنجشنبه در یادواره شهید ابراهیم الله مرادی و شهدای جهاد کشاورزی دیواندره اظهار داشت: وظیفه داریم با حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم.
وی نقش رسانه های جمعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را خطیر و اساسی اعلام کرد و افزود: رسانه های جمعی باید جایگاه کردستان و شهدای مظلوم آن را در دوران دفاع مقدس بیشتر به نسل جوان بشناسانند.
حجت الاسلام دوستی نژاد تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس‌ شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی شد و با گرامیداشت یاد شهدا می توان راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان های انقلاب ادامه داد.
مدیر جهاد کشاورزی دیواندره نیز در این مراسم گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شدند و با تقدیم جان ارزشمند شان از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی صیانت کردند.
حمیدرضا وزیری با اشاره به اینکه امنیت وپایداری امروز جامعه مدیون خون شهداست، افزود: شهید ابراهیم الله مرادی در جهاد کشاورزی دیواندره مشغول به خدمت بود و خدمات زیادی به مردم منطقه کرد که امروز در این یادواره توانسته باشیم گوشه ای از اقدامات این شهید بزرگوار را برای نسل امروز بازگو کرده باشیم.
جهاد کشاورزی دیواندره پنج شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که ابراهیم اله مرادی یکی از این شهداست که درچهارم بهمن سال 1362 بدست مزدوران انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
درپایان مراسم از خانواده شهید ابراهیم اله مرادی تقدیر شد.
شهرستان دیواندره با 80 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد، این شهرستان 268 شهید 240 جانباز و 43 آزاده تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
7353/3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.