همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه نوروز 98 از ابتدای بهمن ماه سالجاری در کردستان آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 98 ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای کالا و خدمات در ایام پایانی سال طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 همزمان با سراسر کشور در کردستان هم آغاز شد.

وی بیان داشت: هر ساله به مناسبت خرید های نوروزی و انجام سفرهای زیارتی، سیاحتی و ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تامین و توزیع، ارائه خدمات و قیمت کالا و خدمات در ایام پایان سال در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، تمرکز بیشتری را بر سطح بازار خواهیم داشت.

سردارزاده اظهار داشت: این سازمان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشهای مردمی با تمام توان اقدامات قانونی را بعمل خواهد آورد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 98 همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن ماه سالجاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 98 برگزار می شود.

لازم به ذکر است طرح نظارتی ویژه نوروز 98 در دو بخش مهم کالا و خدمات بشرح زیر است:

بخش کالایی

عرصه فعالیت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات (شیر، ماست، پنیر، کره بسته بندی)، گوشت قرمز، شکر، گوشت ­مرغ، برنج، تخم مرغ ، میوه (سیب، پرتقال و...) ، قند، روغن­ نباتی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی­جات، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه­ ها، میادین میوه و تره­ بار و...

بخش خدماتی

عرصه فعالیت در بخش خدماتی شامل شرکت­های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون­شهری و برون­ شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری­ها، رستوران­ های بین شهری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.