ناصر کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده 500 سهمیه جدید برای بیمه کارگران ساختمانی به این دو شهرستان اختصاص یافت.
وی افزود: 450 سهمیه جدید برای زیر پوشش قرار گرفتن کارگران ساختمانی از مهر امسال به کارگران شهرستان های مریوان وسروآباد ابلاغ و اختصاص داده شد.
رئیس تامین اجتماعی مریوان تاکید کرد: کارگران ساختمانی در مریوان و سروآباد می توانند با مراجعه به انجمن صنفی کارگران شهرستان مریوان نسبت به ثبت نام خود برای بهره مندی از این خدمت اقدام کنند.
وی یادآور شد: همه پرونده های ارسالی از طرف انجمن و همچنین باقی مانده سهمیه اختصاص یافته سال 97 تا پایان امسال پذیرش و تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.
کریمی اضافه کرد: کارگران ساختمانی که در انجمن صنفی کارگران عضو می شوند می توانند ماهیانه با پرداخت یک میلیون و 20 هزار ریال بیمه تامین اجتماعی شده و از خدمات آن بهره مند شوند.
وی گفت: آن دسته از کارگرانی که عضو انجمن صنفی کارگران ساختمانی نیستند چنانچه بخواهند از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند باید ماهیانه سه میلیون و 800 هزار ریال پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان های مریوان و سروآباد بیش از پنج هزار نفر عضو فعال دارد.
شهرستان مریوان با جمعیت 153 هزار نفری در فاصله 120 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.