منوچهر نصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات کونگ فو قهرمانی استان کردستان در رده سنی نونهالان و نوجوانان در مریوان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات 522 ورزشکار از سراسر استان به مدت سه روز در سالن ورزشی 1200 نفری مریوان به رقابت پرداختند که در پایان تیم مریوان در هر 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان مقام اول را کسب کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات سوم بهمن امسال به مسابقات قهرمانی کشور که در بوشهر برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
وی یادآور شد: در رده سنی نونهالان پس از مریوان سقز و قروه به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی نوجوانان نیز بعد از مریوان تیم های سقز و سنندج به ترتیب دوم و سوم شدند.

** برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مسابقات و برنامه های هیات های ورزشی گرامی داشت دهه فجر
رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان از برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مسابقات و برنامه های هیئت های ورزشی گرامی داشت دهه فجر خبر داد و افزود: در گرامیداشت آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال بیش از 70 برنامه و مسابقات ورزشی و همایش فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان مریوان برگزار می شود.
وی بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار کردن این برنامه ها تاکید کرد و افزود: در برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال جامعه ورزشی این شهرستان حضوری پرشور و فعال خواهند داشت.

** کسب 2 عنوان اولی و سومی در مسابقات قهرمانی دو کشوری توسط ورزشکاران مریوانی و سروآبادی
نصری همچنین از افتخار آفرینی 2 نفر از ورزشکاران مریوان و سروآباد در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور خبر داد و افزود: در مسابقات دو ومیدانی کشوری به میزبانی جزیره هرمز و در بخش 2 هزار متر بامانع زانیار رحمانی دونده اهل روستای سرومال سروآباد با اقتدار عنوان اول این مسابقات را از آن خود کرد.
وی افزود: سید طاها غفاری دونده مریوانی نیز در دو ماراتن پس از ورزشکاران خراسان رضوی و خراسان شمالی عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کند و افتخاری دیگر برای شهرستان مریوان و استان کردستان به ارمغان آورد.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) با حضور دونده هایی از سراسر کشور به میزبانی جزیره هرمز روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد.
شهرستان مریوان با جمعیت 153 هزار نفری در فاصله 120 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.