به گزارش خبرنگار ایرنا حسین خوش اقبال روز دوشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری بانه اظهار داشت: بانه یکی از شهرهای مهم کردستان است که نقش زیادی در توسعه اقتصادی، گردشگری و رونق تجاری استان دارد و دولت و دستگاه های اجرایی به دنبال رفع کاستی های هستند.
وی با اشاره به اینکه مرز فرصت بزرگی برای این شهرستان است افزود: تلاش می شود از این فرصت بزرگ در بخش های مختلف اقتصادی، گردشگری توسعه پایدار شهرستان بیشترین بهره را برد.
خوش اقبال با اشاره به تاکید رئیس جهمور بر توجه ویژه به مناطق مرزی گفت: باید تلاش کنیم وابستگی به مرز را کمتر کنیم تا در زمانی که مرزها با مشکل مواجه شدند مردم با بحران مواجه نشوند.
وی با اشاره به جشن پیروزی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی کشور بعد از چهل سال همچنان در عرصه های بین المللی به خوبی می درخشد.
وی افزود: دشمنان با ایجاد موجی از ناامیدی در بین مردم می خواهند این جشن ها را به کام مردم تلخ کنند و با القای این موضوع که ایران نتوانسته خواسته های مردم را برآورده کند می خواهند نشاط و امید را از جامعه بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: وظیفه ما به عنوان خدمتگذاران نظام، بالا بردن امید و نشاط را در جامعه بوده تا علاوه بر نا امید کردن دشمن، افزایش اتحاد مردم و مسئولان برای استقلال و آزادی کشور رقم بزنیم.

** 42 طرح در دهه مبارکه فجر به بهره برداری می رسد
فرماندار بانه نیز در این شورا گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر امسال 42 طرح در حوزه های بهداشتی، عمرانی، کشاورزی و صنعتی با ارزش 500 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
محمد فلاحی با بیان اینکه دولت بر در شهرستان بانه یک برنامه ای را تعریف کرده که همه برنامه ها و اقدمات بر اساس اولویت انجام می شود اظهار داشت: علاوه بر پروژه های زیر ساختی در بخش اشتغالزایی نیز فعالیت های بسیاری خوبی انجام شده که در چهل سال اخیر بی سابقه بوده است.
فلاحی گفت: یکی از اهداف دولت در شهرستان بانه رسمی شدن بازارچه سیرانبند و تردد مسافر در این مرز بوده که همه اقدامات و زیرساخت ها برای اجرایی شدن این خواسته انجام شده است.
وی اضافه کرد: با مسافری کردن مرز بانه بسیاری از مشکلات این شهرستان حل می شود و ظرفیت و توانمندی تجار شهرستان در عرصه تجارت رونق بیشتری می گیرد و مبادلات تجاری در شهرستان توسعه پیدا می کند.
از 12 بهمن ماه سال 1357 سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به مین اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلمی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی است.
7469/ 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.