به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمور جوادی عصر یکشنبه در دومین نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی ریگا که با رونمایی از پوستر و تیزر جشنواره همراه بود، اظهار داشت: تلاش می کنیم تا سال آینده این جشنوراه به عنوان برندی برای فیلم هایی دانشجویی در سطح ملی برگزار شود.
وی گفت: استعدادهای برتر فرهنگی و هنری در این دانشگاه وجود دارد که باعث شده تا تولیدات تصویری آن به جشنوراه های بین المللی راه پیدا کنند و تقویت و شکوفایی این استعدادها از مسیر برگزاری چنین جشنواره هایی می گذرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی کردستان با بیان اینکه آموزش در مراکز علمی - کاربردی تقاضا محور است، گفت: یکی از پتانسیل های مهم کردستان فرهنگ غنی آن است که این استان را به عنوان استانی فرهنگی مطرح کرده است و باید درصدد بهره برداری بیشتری از این ظرفیت باید باشیم.
وی افزود: مرکز علمی - کاربردی فرهنگ و هنر کردستان همواره در بین مراکز برتر کشور است که این به واسطه وجود دانشجویان خلاق و هنرمندی است که در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارند.
به گزارش ایرنا، دومین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه ریگا هفتم و هشتم بهمن ماه امسال در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می شود.
بیش از 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که در هر بخش سه اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و یک فیلم از نگاه مخاطبان و نیز تقدیر ویژه از فیلم منتخب داوران انجام و فیلمنامه برتر هم مورد تقدیر قرار می گیرد.
همچنین 2 جایزه توسط حوزه هنری و 2 جایزه هم توسط دانشگاه کردستان به این تعداد افزوده شده است.
هم اکنون 560 دانشجو در هفت رشته کاردانی و هفت رشته کارشناسی در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان مشغول به تحصیل هستند و تاکنون سه هزار نفر هم از این مرکز دانش آموخته شده اند.
9937 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.