به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از مدت ها کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.
وی اضافه کرد: با تعقیب و مراقبت نامحسوس، خودروی پژو حامل مواد مخدر در ورودی شهر سنندج طی یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد.
سردار آزادی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر 55 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.
وی تاکید کرد: در این عملیات 3 سوداگر مرگ نیز دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شده و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار آزادی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 700 کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، یادآور شد: این کشفیات در قالب 80 طرح عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.
فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به افزایش 5 درصدی دستگیری سوداگران مواد مخدر در استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تاکید کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.