معاون امور مجلس،حقوقی و استانهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به دعوت نمایندگان مجلس استان کردستان،به این استان سفر کرد.

به گزارش ایلنا،معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به دعوت نمایندگان مجلس استان کردستان به این استان سفر کرد.

قره سید رومیانی در جمع بازنشستگان سنندج گفت : بازنشستگان برای همه مدیران کشور مهم‌اند و مسئولان در همه سطوح به فکر شما عزیزان هستند.

معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون کار و‌ رفاه اجتماعی گفت: وزارتخانه جهت جلوگیری از ضرر و افزایش سود شرکت‌ها در حال بررسی راهکارهای مختلفی است و قطعا بهترین کار انجام خواهد شد زیرا باید نمره و شاخص شرکت‌ها رشد پیدا کند.

میرهادی قره سید رومیانی،معاون حقوقی،مجلس و استان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان و اداره کل میراث فرهنگی آن استان گفت:این تفاهم‌نامه زمینه اشتغال‌زایی بیشتر را فراهم می‌کند و این حرکت را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: حرکت خوبی انجام شد و این‌گونه تفاهم نامه‌ها باید عملیاتی شود و گزارش آن به مردم داده شود.

قره سید رومیانی افزود: این تفاهمی که امروز امضا شد بسیار راهگشاست و باعث افزایش اشتغال می‌شود.

‎میرهادی قره سید رومیانی،معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی در پارک آی تی کردستان گفت: جوانگرایی مدنظر همه مدیران شورای هماهنگی است.

‎وی مطرح کرد: مقام عالی وزارت نیز به همه معاونان و مدیران در این زمینه تاکیدات بسیاری انجام داده و این موضوع در نوع انتصابات هم مشخص است.

‎وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ارزیابی‌ها از سیستم اداری جهان، مقایسه وضع موجود نسبت به گذشته است که برای مثال سن شورای معاونان وزیر نسبت به دوره قبلی، حدود 10 سال کاهش پیدا کرده و به زیر 50 سال رسیده است.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.