میرهادی قره سید رومیانی،معاون امور مجلس،حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی در پارک آی تی کردستان اظهار داشت: جوانگرایی مدنظر همه مدیران شورای هماهنگی دستگاه های حوزه وزارت باشد چرا که یکی از اولویت های عمومی و اختصاصی پیوست ابلاغ رئیس جمهور استفاده از جوانان و بانوان و پرهیز از قوم گرایی است.
مقام عالی وزارت نیز به همه معاونین و مدیران در این زمینه تاکیدات بسیاری داشته است و در انتصاباتی هم که انجام شده کاملا این موضوع مشخص است.
‌‎وی افزود: یکی از مهم ترین ارزیابی ها از سیستم اداری جهان، مقایسه وضع موجود نسبت به گذشته است که برای مثال سن شورای معاونین وزیر نسبت به دوره قبلی، حدود 10 سال کاهش پیدا کرده و به زیر 50 سال رسیده است.
قره سید رومیانی در جمع بازنشستگان سنندج با اشاره به اینکه وزیر همواره و در هر جلسه بر اهمیت رسیدگی به بازنشستگان تاکید می کنند اظهار داشت: بازنشستگان برای همه مدیران کشور مهم اند و مسئولین در همه سطوح به فکر این عزیزان هستند.
معاون امور مجلس،حقوقی و استانهای وزارت تعاون کار و‌رفاه اجتماعی گفت: وزارتخانه برای جلوگیری از ضرر و افزایش سود شرکتها در حال بررسی راهکارهای مختلفی است و قطعا بهترین کار انجام خواهد شد زیرا باید نمره و شاخص شرکت ها رشد پیدا کند.
وی در مراسم امضای تفاهم نامه بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان و اداره کل میراث فرهنگی آن استان هم گفت: این تفاهم نامه زمینه اشتغال زایی بیشتر را فراهم می کند و این حرکت را به فال نیک می گیریم.
وی افزود: حرکت خوبی انجام شد و اینگونه تفاهم نامه ها باید عملیاتی شود و گزارش آن به مردم داده شود.
‌6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.