احمد فعله گری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این ایام 102 طرح گازرسانی روستایی و صنعتی با اعتبار 330 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 76 پروژه نیز با اعتبار 465 میلیارد ریال آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال 32 روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند، افزود: با افتتاح این طرح ها ضریب بهره مندی جمعیت روستایی از خدمات گاز به 88 درصد می رسد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: با افتتاح این طرح ها، 2 هزار و 594 خانوار جدید روستایی معادل هشت هزار و 971 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می شوند.
فعله گری با اشاره به اینکه تاکنون به یک هزار و 148 روستای استان گازرسانی شده است، گفت: با گاز رسانی به این 32روستا، تعداد آبادی گازدار استان به یک هزار و 180 روستا افزایش می یابد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان مهمترین پروژه های گازرسانی روستایی را هشمیز، سو، نشور، ژیوار، سرهویه و روار اعلام و اضافه کرد: در دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی 9 پروژه صنعتی با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال نیز آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، شرکت گاز کردستان 515 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی دارد و در مجموع 95،6 درصد جمعیت استان معادل یک میلیون و 533 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند هستند.
7355 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.