به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم کیمیا کاشت در این بازی که عصر جمعه در خانه ورزش نابینایان سنندج برگزار شد بازی را در نیمه اول با نتیجه 16 بر 15 به پایان رسانده بود.
نماینده کردستان در لیگ دسته یک هندبال کشور که در این بازی حمایت گسترده تماشاچیان را پشت سر خود داشت نهایتا توانست بازی را با نتیجه 37 بر 32 به پایان برساند.
مربی تیم هیات هندبال خرم آباد در پایان این بازی و در جمع خبرنگاران گفت: نیمه اول را خوب به پایان رساندیم و تنها یک اختلاف با تیم کیمیاکاشت داشتیم.
مبین خدادادپور اظهار داشت: اگر بازیکن اصلی این تیم که دروازه بان نبود اخراج نمی شد می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: کیمیا کاشت سرمایه و حمایت خوبی دارد و با پشتوانه تماشاچیان توانست بازی را در دقایق آخر به نفع خود پایان دهد.
وی در رابطه با اعتراضات متعدد بازیکنان تیم به داور گفت: ما از تیم جوانی برخورداریم با اینکه بارها به آنها گفته بودیم فقط به بازی تمرکز کنند اما شاهد اعتراضاتی بودیم که این نحوه برخورد آنها را باید به حساب جوانی آنها گذاشت.
خدادادپور تاکید کرد: اشتباه در داوری ممکن است و در این بازی اشتباه فاحشی ندیدیم و به داوری اعتراضی نداریم.
مربی تیم کیمیاکاشت کردستان هم گفت: امروز بازی خوبی از 2 تیم دیدیم که بازی تماشاپسند و پایاپای بود و همه از آن لذت بردند.
جمال قادریان زاده اظهار داشت: توانستیم با تدابیری در نیمه دوم چند گل از تیم حریف پیشی بگیریم و بازی را در نهایت به نفع خود به پایان برسانیم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در جدول در رده دوم قرار داریم و قطعا به عنوان تیم دوم یا حتی تیم اول صعود می کنیم.
وی افزود: در نیم فصل اول مشکلاتی داشتیم که یکی از آنها ضعف دروازه بان بود که اکنون این مشکلات را تا حدود زیادی رفع کردیم.
قادریان زاده با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ما بیشتر از رده سنی جوانان هستند و تجربه کمتری داریم گفت: اکنون بازی های بهتری از بازیکنان می بینیم و شرایط تیم با توجه به اینکه آسیب دیدگی در میان بازیکنان وجود ندارد، شرایط خوبی است.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.