به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ رسول کرمی چگینی شامگاه یکشنبه در نشست با ماموستایان، ائمه جمعه و جماعت و علمای دینی این شهرستان اظهار داشت: مهمترین دغدغه ماموستایان و علمای دینی حل مشکلات مردم است.
وی افزود: همه ما باید به صورت ویژه قدرشناس تلاش و زحمات این افراد باشیم چرا که طلایه داران علم، ادب، اخلاق و روشنگر راه زندگی اقشار مختلف جامعه هستند.
سرهنگ کرمی چگینی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: معظم له در دیدار اخیرشان با مردم قم به مسئولین تاکید کردند حل مشکلات مردم را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند چرا که خدمت به ملت و کشور نعمت بزرگ خداوند است.
وی یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی خدمت به مردم و تعامل با مردم و مسئولین را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و خدمتگزار مردم و نظام باشد.
رئیس پلیس بانه تاکید کرد: مردمی بودن رمز موفقیت هر سازمانی است و نیروی انتظامی موفقیت خود را در ماموریت ها ناشی از حمایت و همدلی شهروندان می داند و برای جلب اعتماد مردم تمام توان خود را بکار گرفته است.
امام جمعه مسجد محله ترخان آباد بانه نیز گفت: ماموران انتظامی باید با مردم رفتاری شایسته داشته باشند و در برخورد با مجرمین نیز عدالت را رعایت کنند.
ماموستا محمد محمودزاده افزود: در چند ماه اخیر خودروهایی با شیشه دودی، پلاک نامشخص و یا بدون پلاک در سطح شهرستان تردد می کنند که از نیروی انتظامی درخواست می کنیم مانع تردد این خودروها شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معیشت مرزنشینان اظهار داشت: از گذشته های خیلی دور معیشت بسیاری از مردم بانه از مرزها تامین می شود لذا از نیروهای نظامی و انتظامی می خواهیم در برخورد با مرزنشینان عدالت را رعایت کنند.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.