سرهنگ رمضان نادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به زودی و با راه اندازی مرکز کنترل ترافیک امکان کنترل تخلفات سرعت هم در این شهر فراهم می شود.
وی با اشاره به فصل زمستان و رعایت موارد مرتبط با این فصل از سوی رانندگان وسایل نقلیه افزود: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در معابر درون شهری و برون شهری در این شرایط ضروری است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اضافه کرد: رانندگان باید در این فصل از همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود مطمئن باشند.
وی با اشاره به توپوگرافی شهرهای استان کردستان و کوهستانی بودن این استان یادآور شد: رانندگان باید توجه کنند لاستیک خودروی آنها آج کافی داشته باشد چون رانندگی با لاستیک صاف در این فصل که بارندگی باعث لغزندگی سطح خیابان و جاده می شود می تواند موجب انحراف خودرو و ایجاد تصادف شود.
سرهنگ نادری رانندگان را به رعایت مقررات، عدم استفاده از تلفن همراه و توجه به حقوق عابرین در گذرگاه ها توصیه کرد و گفت: رانندگان در بین خطوط حرکت کنند و در تغییر مسیر بدون عجله و با بهره از چراغ راهنما به این کار اقدام کنند.
وی با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی برای 99 درصد از رانندگان جا افتاده است، تاکید کرد: بستن کمربند علاوه بر راننده برای سرنشین جلو در معابر درون شهری و برای همه سرنشینان در معابر برون شهری ضروری است.
سرهنگ نادری از شهروندان سنندجی خواست در ساعت پیک ترافیک از وسیله شخصی استفاده نکنند و از وسایل عمومی برای جابجایی در سطح شهر بهره بگیرند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.