محمد دره وزمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت: برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هیچ دغدغه ای نداریم و تمهیدات لازم در این ارتباط اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه کمبودی از این لحاظ وجود ندارد، اضافه کرد: به اندازه کافی این نوع کالاها در کشور و استان ذخیره سازی شده و به تدریج توزیع می شود تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: در طول یک ماه گذشته هفت هزار و 200 مورد بازرسی از اصناف استان انجام شد و 700 پرونده تخلف نیز برای صنوف متخلف تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این پرونده ها در حال اجرای مراحل قانونی بوده و با واحدهای متخلف برخورد می شود، افزود: بازرسی ها از واحدهای صنفی استان در 2 ماه آینده تشدید و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
به گزارش ایرنا، توزیع چهار کالای اساسی به نرخ دولتی با هدف تعدیل بخشی به قیمت کالاها در کردستان از چند روز پیش آغاز شده است.
کالاهای مذکور با یک هزار و 590 تُن، شامل 200 تُن شکر، یک هزار و 200 تُن برنج هومالی، 40 تُن مرغ منجمد و 150تُن گوشت قرمز منجمد برزیلی است.
حدود 65 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد، 29 هزار واحد در مرکز استان مستقر است و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می شوند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.