محمدایازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای احداث، تعمیر و بازسازی این تعداد واحد مسکونی 17 میلیارد و 571 میلیون ریال اعتبار از محل منابع امدادی و تسهیلات قرض الحسنه هزینه شده است.
وی افزود: امسال همچنین براساس انعقاد تفاهم نامه همکاری دو ساله میان سپاه پاسداران و کمیته امداد امام (ره) 115منزل مسکونی مددجویی برای نیازمندان مناطق روستایی در شهرستان دیواندره ساخته می شود.
ایازی تاکید کرد: در دهه فجر امسال 21 واحد از 115 واحد مورد نظر با 945 میلیون تومان هزینه به مددجویان کمیته امداد تحویل می شود و 96 واحد دیگر نیز تا پایان تابستان سال آینده تحویل خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولویت احداث این واحدهای مسکونی برای خانوارهای مددجوی دو نفر به بالاست، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بسیاری از مددجویان نیازمند صاحب مسکن خواهند شد.
ایازی یادآور شد: 40 میلیون ریال از اعتبار لازم برای احداث هر یک از این واحدها به عنوان سهم مددجو، 50 میلیون ریال از اعتبارات سپاه و مابقی نیز توسط کمیته امداد تامین شده است.
مدیر کمیته امداد دیواندره اضافه کرد: 10 واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری شده که برای آنها 352 میلیون تومان در قالب کمک بلاعوض امداد و 120 میلیون تومان تسهیلات بانکی است.
وی به تعمیرات مسکن 26 واحد مددجویی در سال جاری اشاره کرد و افزود: اعتبار هزینه شده 820 میلیون ریال بوده و 200 میلیون ریال نیز به صورت تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
ایازی اظهار داشت: مهمترین برنامه های امسال این نهاد در سطح روستاها ایجاد اشتغال و تامین مسکن نیازمندان است و در این راستا و برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به همکاری و همراهی شوراها و دهیاران نیاز داریم.
یک هزار و 846 خانوار با 3700 نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد دیواندره هستند.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.