به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علیرضا اکبر پناهی مقدم روز سه شنبه در همایش طلایه داران فاطمی با محوریت هیئات مذهبی و مداحان کردستان در سنندج اظهار داشت: امروز وارث انقلاب و نظامی هستیم که از آن به عنوان معجزه قرن نام می برند و باید با تمام توان برای حفظ آن تلاش کنیم.
وی با اشاره به اسرار پیروزی انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه دینی دارد و مردم برای دینشان به میدان آمدند و امام خمینی(ره) که دشمن را به خوبی می شناخت و حرفش به دل مردم نشست.
این استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل دینی کشوری با بیان اینکه گروه و جناح بندی حیله دشمن برای فدا شدن اسلام است، افزود: گروه بازی ملت را از هم جدا می کند و همه ما باید زیر پرچم الهی و حزب الله حرکت کنیم.
وی گفت: داشتن رهبر دینی از دیگر اسرارهای نظام و انقلاب اسلامی است و امام راحل مرجع تقلید بود و تمام علما اعم از هل سنت و تشیع ایشان را قبول داشتند و پا به پای وی برای پیروزی نظام تلاش کردند.
حجت الاسلام پناهی مقدم مردمی بودن را یکی دیگر از اسرار پیروزی نظام دانست و افزود: به اعتراف دوست و دشمن دست خدای متعال بر روی سر این انقلاب بود و پیروزی این نظام رقم زده شد.
این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه باید نسل فعلی در جریان تاریخ این کشور حداقل از 100 سال گذشته تاکنون قرار بگیرند گفت: تبیین این تاریخ برای نسل جدید موجب می شود آنان بدانند که خداوند متعال چه هدیه ارزشمندی به آنها داده است.

**برافراشتن پرچم عزت و شرف انقلاب از وظایف مسئولان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این همایش گفت: حفظ و ثبات انقلاب اسلامی و برافراشتن پرچم عزت و شرف نظام از وظایف و رسالت های اصلی مسئولان است.
حجت الاسلام مختار کرمی افزود: مسئولان باید راه و یاد امام را زنده نگه دارند چرا که این افکار راه و مسیر صحیح را به همه ما نشان می دهد.
وی اظهار داشت: مسئولان نظام برای تحقق جامعه نمونه اسلامی باید از همه دشواری ها و سختی ها عبور کنند و هیچ مدیر و مسئولی از انقلاب طلب ندارد بلکه این مردم هستند که از نظام طلب دارند.
وی افزود: مردم ما در تمام این سال ها همه آنچه که داشته اند را پای نظام گذاشته اند ضمن اینکه هیچگاه خود را طلبکار ندانسته و همواره خود را سرباز امام و انقلاب می دانند
همایش طلایه داران فاطمی با سه محورهیئات مذهبی و مداحان، خطبا و وعاظ و همایش عمومی و مردمی در استان کردستان برگزار می شود.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.