لیلا آژیر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان کردستان اظهار داشت: ایرنا می تواند در پوشش رخدادهای حوزه زنان و خانواده و بررسی و پیگیری مشکلات و موانع این قشر از جامعه و انتقال آن به مسئولان تاثیر گذارتر باشد.
وی افزود: این رسانه با قدمتی بیش از ۸۴ سال در عرصه اطلاع رسانی کشور می تواند با برگزاری نشست هایی با حضور فعالان حوزه بانوان و مسئولان، مطالبات و خواسته های این قشر را بازگو کند.
آژیر تاکید کرد: در حوزه زنان و خانواده و برای افزایش مشارکت بانوان در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی نیاز به گفتمان سازی، واکاوی مسائل، نقد، بررسی و پیشنهاد و ارائه راهکار از سوی رسانه ها داریم و انتظار داریم ایرنا نسبت به جاری و ساری شدن این این گفتمان در جامعه پیشقدم باشد.
وی یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از سازمان های مردم نهاد حوزه زنان استان نشست هایی را با موضوعات مختلف برگزار می کنند که از خبرنگاران ایرنا انتظار داریم در برخی از این نشست ها حضور پیدا کرده و با اطلاع رسانی خود مسایل این قشر را در واکاوی کرده و اخبار را در دسترس گروه هدف و مخاطبان خود بویژه مسئولان قرار دهد.
آژیر آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با ایرنا در حوزه زنان و خانواده اعلام کرد و گفت: در استان زنان مدیر موفق، کارآفرین و توانمند زیادی داریم که باید به جامعه معرفی شوند و امیدواریم ایرنا در این بخش هم به ما کمک کند.
وی اضافه کرد: باید زنان توانمند و کارآفرین در حوزه های مختلف برای الگوپذیری به جامعه معرفی شوند بنابراین انتظار می رود رسانه ها با استفاده از رسالت خطیر خود که اطلاع رسانی است به قشر زنان جامعه توجه بیشتری کنند تا این توانمندی ها منعکس شده و زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته بانوان قراهم شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه برنامه های خوبی در استان برای استفاده از توانمندی زنان و معرفی آنان در دست انجام است از رسانه ها خواست در این زمینه امور بانوان و خانواده استانداری و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه را یاری رسانند.
وی ابراز امیدواری کرد، با کمک رسانه ها نقش بانوان در عرصه های مختلف پررنگ تر از گذشته شده و زمینه های رشد و شکوفایی استعدادهای این قشر بیشتر فراهم شود.
دفتر امور بانوان و خانواده در راستای انجام مطالعات و تحقیقات لازم در خصوص مسایل و مشکلات امور بانوان و خانواده در ابعاد زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی و جهت دهی آنان به سوی سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران در استان های کشور راه اندازی شده است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.