منصور لهونیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد دوره های آموزشی برگزار شده در مراکز آموزشی و اداره کل استاندارد را 35 دوره خواند و افزود: در این مدت سه هزار و 686 نفر ساعت آموزش مدیران کنترل کیفیت و 486 نفر ساعت آموزش کارشناسان استاندارد داشتیم.
وی اضافه کرد: میزان آموزش به کارکنان در این مدت 2 هزار و 132 نفر ساعت و سایر آموزش ها (برون سازمانی) هم 5 هزار و 359 نفر ساعت بوده است.
مدیرکل استاندارد استان کردستان افزود: سخنرانی در 21 مدرسه، برگزاری نشست تخصصی با انجمن ها، اصناف و تشکل ها، دوره آموزشی استاندارد و مهارت زندگی ویژه بانوان و چاپ خلاصه استانداردهای پرکاربرد در مجلات از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ترویج استاندارد است.
لهونیان از دیگر برنامه های ترویجی این اداره کل را بازدید دانش آموزان و برگزاری مسابقه با موضوع استاندارد اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع 156 ساعت برنامه ترویجی استاندارد در 9 ماه منتهی به آذر امسال اجرا شده است.
وی به وضعیت مدیران کنترل کیفیت استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 285 مدیر کنترل کیفیت دراستان دارای پروانه فعالیت هستند.
مدیرکل استاندارد استان کردستان تاکید کرد: برای هشت مدیر کنترل کیفیت هم پروانه صادر و پروانه 6 مدیر هم تمدید شده و پروانه فعالیت 4 مدیر کنترل کیفیت هم به دلیل استعفا و یا عزل آنها لغو شده است.
در حال حاضر 260 واحد تولیدی در سطح استان کردستان تحت پوشش استاندارد است و حدود 470 فراورده هم زیر نظر استاندارد در استان تولید می شود.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.