حسین خوش اقبال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم در نظام اسلامی اصل بوده و در برگزاری جشن های پیروزی آن نیز ملت شالکه اصلی هستند.
وی اضافه کرد: احزاب و جریان های سیاسی در استان کردستان از هم اکنون دنبال آن هستند در ایام جشن های دهه فجر پیروزی انقلاب برنامه هایی را با حضور و مشارکت مردم برگزار کنند.
خوش اقبال افزود: انقلاب اسلامی نهضتی است که با همت مردم و درایت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و تاکنون هم تداوم داشته و پس از این نیز با مشارکت و همراهی مردم به راه خود ادامه می دهد چون مردم محوری رمز پایداری آرمان های انقلاب است.
معاون استاندار کردستان تاکید کرد: مشارکت مردم در فعالیت ها و عرصه های مختلف به معنای پایبندی ایشان به نظام مقدس اسلامی است و با توجه به برنامه های دشمن مشارکت جامعه باعث مایوسی دشمنان و بدخواهان می شود.
خوش اقبال با اشاره به اینکه اکنون مشکلات و موانعی در جامعه اسلامی وجود دارد، یادآور شد: انقلاب و دست اندار کاران آن که بخشی از مردم هستند نیازهای جامعه را درک کرده و در تلاش هستند این موانع را از پیش روی مردم بردارند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد 40 سالگی خود می شود که تجربیات مهمی بدست آورده و با استفاده از این تجارب بدنبال حذف توطئه های دشمنان است.
خوش اقبال اظهار داشت: خروج یکجانبه و غیر قانونی آمریکا از توافق برجام با هدف نا امید ساختن مردم از نظام اسلامی انجام شد، ولی خللی در اراده مردم و کشور برای رسیدن به آرمان های خود ایجاد نکرد.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.