صباح محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه فجر در این بخش اظهار داشت: در تمام روستاهای منطقه هورامان ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های این ستاد را بر عهده خواهند داشت.
وی افزود: این ستاد در همه روستاهای بخش با حضور امامان جمعه، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی، بهورزان، مدیران مدارس، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج، نمایندگان ادارت خدمات رسان و 2 نفر معتمد همان روستا تشکیل می شود.
محمدی تاکید کرد: طبقات مختلف مردم، روحانیون، دانشجویان و آحاد مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند بنابراین در راستای عمل کردن به اهداف انقلاب باید این شاخصه ها را برجسته کنیم.
بخشدار هورامان مردم را پشتوانه مستحکم نظام و انقلاب دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در جهان بی نظیر و بی مانند است و الگویی کامل برای سایر کشورهای استقلال طلب است.
وی اضافه کرد: از عمر با برکت انقلاب اسلامی 40 سال می گذرد و در این سال ها شاهد انواع فتنه ها، نقشه های شوم و توطئه های شیطانی دشمنان علیه نظام اسلامی بودیم ولی با هدایت های عالمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، تلاش مسئولین و حضور همیشه در صحنه مردم، انقلاب همچنان محکم و استوار ایستاده است.
محمدی گفت: ویژه برنامه های 40 سالگی انقلاب باید به صورت مردمی و تلفیقی از موضوعات فرهنگی، تربیتی و عمرانی و اشتغالزایی اجرا شوند.
وی بر اجرای برنامه های شاخص ویژه جشن 40 سالگی انقلاب تاکید کرد و افزود: برنامه های شاخص تدوینی در سطح بخش باید به گونه ای باشد تا دستاوردهای 40 ساله انقلاب را به زیبایی بیان کرده و به تصویر بکشد.
انقلاب اسلامی ایران امسال چهلمین سال پیروزی خود را جشن می گیرد و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب اسلامی، برگزاری پرشور این مراسم از رسالت های خطیر مسئولان و آحاد مردم است.
بخش هورامان با یک شهر و 10 روستای تابعه و جمعیت 12 هزار نفری از توابع شهرستان سروآباد است که در 160 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.