به گزارش ایرنا، پیکر بی جان سه پسر جوان بامداد چهارشنبه در یک منزل مسکونی روستای برده رشه سیتار از توابع بخش مرکزی شهرستان پیدا شد اما علت مرگ آنها مشخص نبود.
سرهنگ عباس مسعودی روز شنبه در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، پیکر این سه جوان به بیمارستان های رازی و صلاح الدین بانه منتقل شد و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این سه جوان ساکن یکی از روستاهای بانه هستند که به دلیل گاز گرفتگی دچار خفگی شده و توسط آشنایان به بیمارستان منتقل شده اند.
این مقام انتظامی افزود: برابر اعلام پزشکان این دو مرکز درمانی، مصدومان قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بودند.
سرهنگ مسعودی با بیان اینکه همه ساله و در فصل سرما شاهد وقوع حوادث ناگوار در این حوزه هستیم از شهروندان خواست مراقبت های لازم را در این خصوص به عمل آورده و از سالم بودن دودکش بخاری اطمینان حاصل کنند.
فلاحی فرماندار بانه روز چهارشنبه به ایرنا گفته بود علت مرگ این سه جوان مشخص نشده و پزشکی قانونی در حال بررسی موضوع است و باید منتظر اعلام علت مرگ آنها از سوی این مرجع قانونی باشیم.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.