هیوا رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک جمع آوری شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد محسوسی داشته است.
وی افزود: کمک های جمع آوری شده در حوزه های مختلف از جمله احداث، خرید و تعمیر مسکن، کمک به تامین جهیزیه، درمان، معیشت، هزینه تحصیلی و هم افزایی با موسسات خیریه کمک به نیازمندان هزینه می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه بیشترین درصد مبلغ جمع آوری شده صرف کمک به حوزه معیشت جهیزیه و درمان نیازمندان شده است، تاکید کرد: تمام این کمک ها در شهرستان ها و برای رفع نیازهای نیازمندان همان منطقه هزینه می شود.
وی یکی از برنامه ها و رسالت های کمیته امداد را الکترونیکی کردن جمع آوری کمک ها عنوان کرد و گفت: با استفاده از روش های نوین برای پرداخت صدقات، کمک های مردمی در کمترین زمان ممکن بدست نیازمندان می رسد.
رحیمی یادآور شد: پرداخت صدقات به روش های نوین از طریق نرم افزارهای سکه، آپ و سنا و همچنین سامانه پیامکی #087*8877* و یا شماره گیری 0968877 امکانپذیر است.
وی در ادامه به وجود حدود 70 هزار صندوق صدقه در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد تاکنون یک هزار و 660 مورد که در مناطق حاشیه و دارای کمترین بازدهی بود، جمع آوری شده اند.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.