به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار کرمی روز چهارشنبه در نشست بانوان فرهیخته شهرستان دهگلان اظهار داشت: برخی از مبلغان و روحانیون، دین مبین اسلام و حق و حقوق زن را با ادبیات خود برای جامعه تبلیغ کرده به همین دلیل برداشت‌های نادرستی در این زمینه انجام شده است.
وی با بیان اینکه زن در دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است، افزود: زیر چتر آموزه‌های دینی و در یک جامعه اسلامی نباید زنان حقیر شمرده شده و از آنان با عنوان شهروند درجه دو و سه نام برده شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد: اسلام دین کاملی است و همه ما بخصوص مبلغان و روحانیون وظیفه داریم آموزه‌های دینی را همانگونه‌ که خداوند فرموده برای مردم بیان کنیم.
وی با بیان اینکه باید از خلاقیت، توانمندی و ظرفیت اقشار تاثیرگذار جامعه برای تقویت باورهای دینی مردم استفاده کرد، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه آمادگی لازم برای ارتباط با همه‌ اقشار تاثیرگذار را دارد.
حجت الاسلام کرمی از بانوان فرهیخته حاضر در این نشست خواست، سعی کنند سطح مطالبات زنان را بالا برده، به کم قانع نشوند و سطح مطالبات خود را کوچک نشمارند.
وی گفت: در جلسه با بانوان فرهیخته شهرستانی مطالب و پیشنهادات این بانوان جمع‌ آوری و به صورت کتابچه تدوین می شود و در صورت محتوای بالا علاوه بر استان در سطح کشور نیز توزیع خواهد شد.
جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان که در حوزه بررسی مسایل حوزه زنان و خانواده فعالیت دارند ایده و طرح‌های خود را به تبلیغات اسلامی ارائه می‌دهند و تبلیغات اسلامی نیز این تشکل را مدیریت می‌کند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.