در این بیانیه که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است: نهم دی نمونه ای از وفاداری ملت بزرگ ایران اسلامی و عزم راسخ آنان در دفاع از ارزش هایی است که در دهه های گذشته با خون پاک جوانان و مجاهدت های بی شمار مردان و زنان این سرزمین احیا و حفظ شده اند.
پشتوانه عظیم مردمی و پیوند ناگسستنی امت با ولایت مهمترین پیامی بود که در روز نهم دی ماه 88 به سرتاسر جهان مخابره شد و دشمنان قسم خورده ای که از مدت ها قبل به بهانه واهی تقلب در انتخابات خیال خام ایجاد شکاف و تفرقه در کشور را در سر می پروراندند با شکست مواجه شده و میدان کارزار را با سرشکستگی تمام ترک کردند.
اکنون و در آستانه نهمین سالگرد آن حماسه بزرگ بار دیگر بر میثاق ناگسستنی خود با آرمان های بلند معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و بستن راه نفوذ بر دشمنان تاکید کرده و اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می کند همراه و همصدا با مردم سراسر ایران اسلامی بار دیگر با حضور دشمن شکن خود در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی بر اتحاد، همدلی و ایستادگی در دفاع از ارزش های انسانی و اسلامی تاکید کرده و راه را بر نفوذ بدخواهان نظام و ملت سد نمایند.
آیین گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه روز یکشنبه در سالن ورزشی آزادی شهرستان سنندج برگزار می شود.
نظیر این مراسم در همه شهرها و بخش های تابعه استان کردستان نیز برگزار خواهد شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.