سرهنگ علیرضا کرجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از طرح شکایت هایی از سوی شهروندان مبنی بر به سرقت رفتن وجوه نقد آنها، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام گشت های ویژه، سلسله کنترل های دقیق و شگردهای پلیسی موفق به دستگیری یک سارق شده و او را برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده تحویل مقامات قضایی دادند.
فرمانده انتظامی سروآباد یادآور شد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این فرد از شهرستانی دیگر به سروآباد آمده و دارای چندین فقره سابقه کیفری است.
وی تاکید کرد: شهروندانی که اموال آنها به سرقت رفته می توانند جهت پیگیری شکایت خود به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان سروآباد مراجعه کنند.
سرهنگ کرجی از شهروندان سروآبادی خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی و جدیت و هوشیاری بیشتر در حفظ و نگهداری اموال خود، در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مهم، مراتب را در اسرع وقت به 110 اطلاع دهند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.