به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال روز سه شنبه در مراسم انتخابات و افتتاح خانه احزاب نمایندگی کردستان اظهار داشت: امیدواریم این جلسه بتواند محفلی برای هم گرایی اعتدالیون، اصلاح طالبان و اصوالگراها در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.
وی یادآور شد این انقلاب برای کسانی که دل در گروه آزادی داشتند خیر و برکت بوده و با ادامه حرکت امام توانسته ایم تمام بحران ها را پشت سر بگذاریم.
وی اضافه کرد: پیشکسوتان انقلاب با چنگ و دندان از آرمان های امام(ره) دفاع کردند و به همین خاطر از همان اوایل پیروزی انقلاب استکبار تلاش کرد تا انقلاب را متوقف کند اما با همدلی مردم این دستاوردها تداوم داشته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: با وجود اینکه دشمنان انقلاب هشت سال جنگ به ایران تحمیل کردند اما نتوانستند خللی بر اراده ملت ایران وارد کنند.
خوش اقبال اظهار داشت: امروز در کردستان تمامی مردم با بینش بالای سیاسی از نظام دفاع می کنند و در آستانه برگزاری جشن های چهلمین سالگی، حضوری گسترده در عرصه خواهند داشت.
وی افزود: امروزه ایران در منطقه دارای اقتدار است و ما همه چیز داریم و از لحاظ امکانات نظامی در منطقه حرف برای گفتن داریم که تمامی این دستاوردها با همراهی و پشتیبانی مردم محقق شده است.

** احزاب در جامعه فضای امید ایجاد کنند
خوش اقبال با بیان اینکه احزاب بایستی امید را به جامعه پمپاژ کنند اضافه کرد: احزاب فضای امید و سرزندگی را در جامعه توسعه دهند و با وجود اینکه مردم از وضعیت موجود گله مند هستند انتظار می رود گلایه های آنها به درستی منتقل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به افتتاح خانه احزاب در کردستان اشاره کرد و گفت: افتتاح خانه احزاب در کردستان به عنوان شانزدهمین استان کشور کاری ارزشمند است.
وی افزود: انتظار می رود شکل گیری این مجموعه بتواند برای رفاه مردم و پیشرفت احزاب و همگرایی آنها نقش موثری داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه اگر احزاب نقطه نظرات خود را اعلام کنند ما باید گوش شنوایی برای حرفهای آنها باشیم اضافه کرد: باید بداخلاقی های فضای مجازی را تنویر کنیم که خدشه ای به حیثیت و جایگاه حقیقی و حقوقی افراد وارد نشود و باید به گونه ای رفتار کنیم که در عین حال که ایرادها را می گوییم باید از تهمت های بی اساس پرهیز کنیم.
خوش اقبال یادآوری کرد: احزاب استان از شخصیت های خوشنام و مورد وثوق مردم هستند و به نوعی می توان این افراد را نماینده بخشی از افکار مردم دانست.
وی اظهار داشت: فعالین احزاب می توانند در بیان خواسته های خودشان و تقاضاهای مردم به صورت جدی پیگیر مطالبات باشند.
استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع طبق سرشماری سال 1395 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت است.
استان کردستان بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در سال 1390 دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه بوده است.
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.