به گزارش خبرنگار ایرنا، داوود گودرزی روز دوشنبه در مجمع سالانه بسیج استان کردستان اظهار داشت: وقتی بانگ مرگ بر آمریکا بر دل مردم می نشیند که صدای مرگ بر مفسد هم به همان اندازه بلند باشد و یقه مفسدان را بگیرد.
وی افزود: بازگشت به اندیشه های امام (ره) راه حل مشکلات کشور است و بر اساس همین قانون اساسی و شاخصه ها می توان از کسانی که رای مردم را طلب می کنند، مطالبه کرد.
گودرزی تاکید کرد: امام خمینی (ره) ظرفیت اسلام و توانایی مردم برای اداره کشور را با تشکیل حکومت اسلامی در کشور به منصه بروز و ظهور رساند.
وی یادآور شد: مسئولان متعدد در قوای سه گانه با فهم درستی که از اسلام و ظرفیت مردم داشتند با مدیریت و فعالیت های خود کشور را به نقطه ای که امروز در آن هستیم، رساندند.
گودرزی اضافه کرد: امروز موسسات معتبر دنیا آماری ارائه می دهند که ایران در میان کشورهای اصلی و قدرت های برتر قرار دارد.
جانشین مجمع عالی بسیج کشور گفت: در مواردی که کشور با مشکل مواجه شده به دلیل عدم اجرای درست ارزش ها و اصول به صورت کامل است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سیاست زده شده ایم، تاکید کرد: این روزها هر کس صحبتی می کند زاویه دیدش به امور و رویدادها از منظر اصلاح طلبی و اصولگرایی است.
گودرزی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: اگر می بینیم فشار دشمن در عرصه های مختلف بر کشورمان بیشتر شده برای این است که دریافته اند این نظام پا برجا با وجود همه توطئه ها همچنان با قدرت مسیر پیشرفت را طی می کند.
وی یادآور شد: دشمن با تبلیغات سوء خود به دنبال القای این موضوع است که نظام اسلامی در حال از بین رفتن است اما باید از آنها پرسید چرا در این شرایط اقدام به لشکرکشی نکرده و از همه توان خود برای ضربه زدن به این نظام استفاده نمی کنند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.