به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله صیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی ها و پیگیری های مختلف شهرداری و شورای شهر مقرر شد مرحله اول طرح ساماندهی دستفروشان در قالب روز بازار و شب بازار و از خیابان فردوسی سنندج آغاز شود.
وی افزود: تعدادی از دستفروشان نسبت به اجرای این طرح اعتراضاتی داشتند بر همین اساس و در راستا اجرای طرح در یک فضای تعاملی نشستی با این افراد برگزار و مشکلات و موارد موجود در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.
شهردار سنندج گفت: در این جلسه مقرر شد دوشنبه هفته جاری سوم دی سال جاری دستفروشان در مسجد والی و در انتخاباتی و با نظارت شهرداری، از بین خود نمایندگانی برای خودشان انتخاب کنند.
وی اظهار داشت: پس از انتخاب نمایندگان دستفروشان و با برگزاری جلسات مختلفی انتقادات و پیشنهادات این قشر بررسی شده و پس از جمع بندی نهایی و در فضای تعاملی نسبت به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اقدام می شود.
صیدی یادآور شد: بی شک اجرای موفق این طرح که رفاه و رضایتمندی شهروندان بدنبال می شود و بدون مشارکت وتعامل شهروندان ودستفروشان امکانپذیر نخواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد، با تعامل سازنده دستفروشان و همچنین حمایت تمامی دستگاه های ذیربط بتوانیم یکی از مشکلات چندین ساله سطح شهر که مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود آورده رفع کنیم.
براساس آخرین آمارها در حال حاضر 2 هزار و 500 نفر در سطح شهر سنندج از راه دتسفروشی کسب درآمد می کنند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348 / 6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.