به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نمازجمعه این هفته سنندج اظهار داشت: جامعه اسلامی باید سستی و عدم انسجام را کنار گذاشته و با قدرت اتحاد، مانع از عملی شدن دسیسه های دشمنان شوند.
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در مقابل فشارهای اقتصادی و روانی دشمن محکم ایستادگی کنند، افزود: باید به گونه ای عمل کرد که طراحان و دسیسه گران از نقشه های خود علیه کشورمان ناامید شوند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه ها بر توجه به دنیا در کنار آخرت تاکید کرد و یادآور شد: انسان مسلمان باید در کنار پرداختن به امور دینی، تلاش خود را برای رفع نیازهای مادی و دنیوی خود و خانواده به کار گیرد.
ماموستا خدایی با بیان اینکه توجه صرف به مسائل دنیوی، انسان را به آرزوهایش نمی رساند، گفت: این موضوع در مورد مسائل دینی نیز صدق می کند، بنابراین فرد مسلمان باید در کنار انجام تکالیف دینی به امور مادی نیز توجه داشته باشد.
فرمانده یگان حفاظت هوایی فرودگاه سنندج نیز در سخنانی پیش از خطبه ها اظهار داشت: این یگان از زمان تشکیل (1363) تاکنون با نثار ۷۷ شهید و شجاعت همه رزمندگان، اجازه هیچگونه خللی در روند کار فرودگاه های کشور و ربایش موفق هواپیما نداده است.
سرهنگ پاسدار حسن رشیدی با بیان اینکه اقتدار امروز صنعت هواپیمایی کشورمان در سطح داخلی و خارجی در جهان مثال زدنی است، افزود: امروزه آسمان ایران اسلامی جزو امن ترین آسمان ها در سطح منطقه و دنیا محسوب می شود.
وی تاکید کرد: دشمنان همواره به دنبال عملی کردن توطئه های خود علیه انقلاب بوده و این موضوع در بحث صنعت هواپیمایی نیز وجود داشت اما با وجود مشکلات اقتصادی، کشورمان در سطح ارزیابی امن ترین کشورهای دنیا قرار دارد.
سرهنگ رشیدی با اشاره به اینکه به همت مردم و رزمندگان امنیت همه جانبه بر کشور حاکم است، اضافه کرد: ایران اسلامی به برکت الطاف الهی، رهبری فرزانه و همدلی و اتحاد اقشار مختلف مردم، بیش از گذشته در برابر توطئه های داخلی و خارجی ایستاده و در راستای تحقق پیشرفت و آبادانی گام برمی دارد.
به گزارش ایرنا، پنجم دی ماه 1363 سالروز تشکیل یگان حفاظت هوایی فرودگاه ها و استقرار سپاه پاسداران در صنعت هوانوردی غیرنظامی کشور به فرمان امام خمینی(ره) است.
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.