به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیواندره اظهار داشت: با توجه به وظیفه سنگین مسئولان در قبال آگاه سازی مردم در دنیای ارتباطات و اطلاعات امروز باید دانستن را حق مردم و پاسخگویی به مطالبات را وظیفه خود بدانیم و به آن جامه عمل بپوشانیم.
وی داشتن گوش شنوا برای شنیدن درد دل مردم را توصیه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکیدهای ریاست جمهوری دانست و افزود: طبق آرمان های نظام اسلامی مردم از حقوق اعتراض، درخواست و سوال برخوردار هستند و مسئولان نیز باید پاسخگوی سئوالات مردم باشند.
خوش اقبال تاکید کرد: کارها و اقدامات نشدنی را شهدا و ایثارگران انجام دادند و در برهه کنونی ما هم وظیفه قانونی و شرعی داریم که راه و سیره شهدا را ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه همه ما خود را مدیون امام و شهدا می دانیم، یادآور شد: قدرشناسی از امام و شهدا، وظیقه اقشار مختلف مردم است چرا که آنها با جانفشانی و ایثار این نظام را شکل دادند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.
معاون استاندار کردستان اضافه کرد: اگر هشت سال دفاع مقدس را مرور کنیم متوجه می شویم نیروهای بسیجی، سپاهی و ارتشی با کمترین امکانات در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند پس می شود با وجود کمبودها و کاستی ها کارهای ماندگاری انجام داد.
خوش اقبال با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم، گفت: باید جشن های انقلاب امسال پر رنگتر برگزار شود تا دشمنان بدانند مردم همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
فرماندار دیواندره نیز در سخنانی گفت: سد سیازاخ با پیشرفت 87 درصدی نیاز به 70 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دارد که همت مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس را می طلبد که بتوانیم آن را آبگیری کنیم.
جعفر توان افزود: از 173 روستای شهرستان 159 روستا ظرفیت گازرسانی دارند که در حال حاظر 139 روستا از نعمت گاز برخوردار بوده و در سفر استاندار کردستان نیز عملیات گازرسانی به 21 روستایی دیگر آغاز شد.
وی ادامه داد: استخر شنای دیواندره که از سال 1388 ساخت آن شروع شده و 60 درصد پیشرفت دارد به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده بود که با پیگیری های انجام شده و تامین اعتبار تا 22 بهمن امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.