فرزاد سردارزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از مشارکت و همکاری مردم در ایجاد تعادل در بازار اظهار داشت: در هشت ماه منتهی به آبان امسال سه هزار و 709 تماس تلفنی، حضوری و کتبی در ارتباط با تخلفات بازار با این سازمان بر قرار شد.
وی با اشاره به اینکه تماس تلفی از طریق شماره 124 انجام شده و می شود، اضافه کرد: این سامانه تلفنی بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این تماس ها در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می گیرند، افزود: در مجموع شکایات مردمی که در این مدت ثبت شده یک هزار و 916 مورد تلفنی بوده است.
سردارزاده تاکید کرد: 126 مورد از شکایت مردمی هم بطور حضوری و یک هزار و 166 مورد هم به صورت کتبی به این سازمان برای رسیدگی و نظارت اعلام شده است.
وی یادآور شد: بعد از بررسی های انجام شده از تعداد کل شکایت های مردمی اعلام شده، 860 مورد تخلف احراز و پرونده ایی برای این واحدها تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد 29 هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که حدود سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای تشکیل داده است.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.