کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک و دانشگاه سلیمانیه عراق با موضوع برنامه استراتژیک در مواجه با بحران های معاصر در سلیمانیه با حضور رئیس دانشگاه کردستان و استاندار کردستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه کردستان، دکتر جلال، اظهار کرد: این کنفرانس دومین کنفرانس بین المللی است که دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه با همکاری دانشگاه کردستان و دانشگاه سلیمانیه برگزار می شود.

وی افزود: این کنفرانس طی دو روز و با حضور نمایندگانی از دانشگاه‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می شود.

عضو کمیته علمی کنفرانس با اشاره به علمی بودن این کنفرانس، اقتصاد و توسعه را ابعاد اصلی این همایش عنوان کرد و گفت:  روز نخست کنفرانس با ارائه سخنرانی از سوی رئیس دانشگاه و نمایندگان ارشد وزارتخانه و همچنین نمایندگان دانشگاه های کردستان و سلیمانیه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارائه خلاصه ای از کار و فعالیت‌های دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه نیز، پنل‌های تخصصی آغاز و در دو روز ارائه خواهند شد.

لازم به ذکر است، هیاتی‌متشکل از استاندار کردستان، رئیس‌دانشگاه کردستان، مدیر روابط‌عمومی این دانشگاه و برخی دیگر از مسئولان دانشگاه جهت شرکت در دومین کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه و دانشگاه سلیمانیه، روز گذشته عازم سلیمانیه عراق شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.