این فرد مطلع شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: قاتل به قتل این دو برادر اعتراف کرده و انگیزه خود را از انجام این جنایت مسایل مالی اعلام کرده است.
به گزارش ایرنا، عصر جمعه گذشته یک دستگاه خودروی سواری دوو در محور بانه به آرمرده نزدیکی روستای نیزه رود به دلیل نامعلوم و نامشخص از جاده منحرف و به دره سقوط کرد و سپس دچار حریق شد.
در این حادثه به ظاهر رانندگی 2 نفر جانباختند که به گفته کیوان شمسی رئیس پزشکی قانونی بانه پس از بررسی های فنی و آزمایشات پزشکی هویت این 2 جانباخته شناسایی و مشخص شد جانباختگان رحیم ذبیحی کارگردان و فیلمساز بانه ای و برادرش کیوان ذبیحی هستند.
رحیم ذبیحی در سال 1381 اولین فیلم کوتاه خود را به نام«هاوار» ساخت که در جشنواره های داخلی و خارجی مورد توجه صاحب نظران و منتقدان سینما قرار گرفت.
دریافت دیپلم های افتخار متعدد از دست سینماگران برجسته کشورمان و کسب جوایز از جشنواره های معتبر بین المللی به خاطر ساخت فیلم هایش در کارنامه کاری این فیلم ساز جوان و متعهد نشانه توانمندی او در ساخت فیلم بوده است.
آخرین ساخته رحیم ذبیحی فیلم مستند «سنگ مزاری برای برادر شهیدم» می باشد که یک فیلم مستند 40 دقیقه ای است و در سال 1390 برای صدا و سیمای مرکز کردستان تهیه و تولید شده بود.
این فیلم نامزد بهترین فیلم مستند دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) بود که همزمان با هفته دفاع مقدس در روزهای 3 تا 7 مهر ماه جاری به مرکزیت استان کرمان در 64 منطقه مرزی در 16 استان کشور و 9 کشور جهان برگزار ‌شد.
فیلم مستند «سنگ مزاری برای برادر شهیدم» همچنین در هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در شهر مشهد مقدس و در بخش مسابقه ملی جایزه ویژه هیات داوران را گرفت و در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» تهران 1391 نیز موفق به کسب رتبه برتر در بخش جنگ شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.