سرهنگ رسول کرمی چگینی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز یکدستگاه خودروی سواری دوو در جاده روستای نیزه رود بدلیل نا معلوم و نامشخص از جاده منحرف و به دره سقوط کرد و سپس دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه و انتظامی مشغول بررسی علت وقوع این حادثه هستند، افزود: هر دو سرنشین سواری دوو در این حادثه جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایرنا، برخی افراد و منابع محلی می گویند احتمال اینکه این دو نفر در جریان اختلاف هایی توسط افراد دیگری کشته شده و سپس با صحنه سازی خودروی آنها به دره سقوط کرده باشد، وجود دارد.
برخی نیز مدعی هستند دست های هر 2 سرنشین این خودروی سواری بسته بوده و این امر شائبه قتل آنها را افزایش می دهد یعنی ابتدا دست های آنها بسته و سپس خودرویشان به درون دره فرستاده شده و در آنجا دچار حریق می شود و در نتیجه هر دو نفر کشته می شوند.
پلیس این احتمالات را تایید نکرد و اعلام کرد تا بررسی دقیق و یافتن علت حادثه نمی توان در این خصوص اظهار نظر دقیقی کرد بنابراین از مردم می خواهیم به شایعات توجه نکنند و اجازه دهند پلیس پس از بررسی های فنی و تخصصی در روزهای آینده در خصوص علت این حادثه اطلاع رسانی کند.
روستای نیزه رود در بخش مرکزی و 5 کیلومتری شهر بانه واقع است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.