به گزارش ایرنا در متن این پیام آمده است: فرا رسیدن 16 آذر که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز دانشجو نامگذاری شده است یادآور استکبار ستیزی و عدالت طلبی قشر فرهیخته دانشجویان و فرصتی برای بازنگری و بازتعریف دوباره هویت اصیل انقلابی و حرکت در جهت آرمان های والای انسانی و اسلامی که همانا استقلال و آزادی است می باشد.
بی شک دانشگاه مکانی برای پرورش استعدادها و بستری برای رشد شتابان و روز افزون علم و پژوهش در کشور است و در کنار این امر حیاتی و مهم توجه به رشد و اعتلای همه جانبه دانشجویان برای ایفای نقش سازنده و تاثیرگذار در تحولات فرهنگی و اجتماعی و جریانات پیش رو در چارچوب هنجارهای پذیرفته شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در شرایط پیش روی کشور و با توجه به عناد و دشمنی نظام سلطه برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، لازم است یک بار دیگر دانشجویان به عنوان عضو زنده و پویای جامعه رسالت تاریخی خود را برای عبور کشور سرفرازمان از گردنه های متعدد و دشوار به منصه ظهور رسانند و راهکارهای عقلانی و قابل اجرا برای مشکلات پیش رو ارائه دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت و ادای احترام به یاد و خاطره شهدای مبارزه با استبداد و استکبار در روز 16 آذر 1332، از پیشگاه ایزد بخشاینده سعادت و توفیق روز افزون همه دانشجویان و فرهیختگان را در راه اعتلا و آبادانی ایران و کردستان همیشه سربلند خواستارم.
9936/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.