به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر توان روز چهارشنبه در جلسه کار گروه فرهنگی دفاع مقدس که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: باید با ساماندهی و بازنمایی این یادمان ها بستر لازم برای بازدید کاروان راهیان نور از قدمگاه شهدای این شهرستان فراهم شود.
توان اظهار داشت: ثبت حماسه های جاودانه امت اسلام در شئون مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و جلوگیری از نابودی و تحریف و فراموش کردن میراث گرانبهای خون شهیدان و جانفشانی ایثارگران و دستاوردهای آن امری ضروری و انکارناپذیر است.
فرماندار شهرستان دیواندره گفت: حفظ و ایستادگی همیشگی و دائمی بر اصول بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، توجه به اصل اخلاص و حرکت در مسیر ولایت به عنوان علت های اثر گذار در کار فرهنگی، ارزش دادن به محتوا و کیفیت در تولیدات فرهنگی بوده است.
توان اظهار داشت: سهیم کردن همه سازمان ها، نهادها، مدیران و مردم در واگذاری برنامه ها و امور اجرایی به آنها و بهره گیری از فضای مطبوعاتی برای انتشار مباحث دفاع مقدس، لازم است.
سرهنگ رسولی قائم مقام بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کردستان هم در این جلسه از نصب نماد های حماسه و ایثار در نقاط مختلف استان کردستان خبر داد و گفت : در حال حاضر 2 هزار و 500 نقطه یادمانی و عملیاتی در استان کردستان و جود دارد که نیاز به معرفی بیشتری دارند .
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.