به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود عبدی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی افزود: این میزان تسهیلات برای 457 طرح در بخش های کشاورزی، دامداری، باغداری، صنایع دستی، گردشگری، صنعتی و خدماتی به متقاضیان پرداخت شد.
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان سروآباد یادآور شد: تسهیلات اشغالزایی طرح اشتغال پایدار روستایی توسط چهار بانک عامل کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، توسعه تعاون و پست بانک پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداخت شده در بخش کشاورزی به میزان 88 میلیارد ریال برای 88 طرح بوده است.
در پایان این جلسه از مدیران بانک های عامل و مدیران ادارات کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی که در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیل ایجاد کرده اند، تقدیر و تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، دستورالعمل آیین نامه پرداخت وام اشتغال روستایی با هدف کاهش بیکاری و رونق اشتغال در مناطق محروم اجرا می شود که سهم استان کردستان از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی 2 هزار و 600 میلیارد ریال است و سهم تعیین شده استان برای مرحله اول این طرح جذب یک هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار است.
در شهرستان سروآباد از 731 طرح دریافتی از متقاضیان اشتغالزایی 457 طرح با اعتبار 120 میلیارد ریال در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، دامداری، مشاغل خانگی و صنایع دستی پرداخت شده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.