به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، هیوا لهونیان اظهار داشت: امسال 6 هزار فقره انشعاب غیر مجاز برق در استان به غیر دائم تبدیل شد.
وی با اشاره به اینکه تبدیل یک هزار فقره انشعاب غیرمجاز به غیردائم در دستور کار قرار دارد، افزود: در حال احداث شبکه های برق این انشعاب ها هستیم و بقیه نیز با تلاش شبانه روزی همکاران و همکاری دستگاه های مربوطه انجام می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان مصرف انرژی انشعاب های غیر مجاز را حدود 2 تا 3 برابر انشعاب معمولی اعلام کرد و یادآور شد: پیگیری و همکاری دستگاه های متولی و تبدیل این انشعاب ها به انشعاب های قانونی، کمکی به شرکت توزیع برق در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکان است.
لهونیان اضافه کرد: در استعلام ها، مهلتی به دستگاه های متولی داده می شود که در صورت پاسخگو نبودن در زمان مقرر تبعات منفی ناشی از واگذاری انشعاب به متقاضی متوجه خود دستگاه مربوطه خواهد بود؛ چرا که به محض استعلام دستگاه ها، شرکت توزیع برق هیچ منعی برای واگذاری انشعاب ها ندارد.
وی یکی از اهداف مهم شرکت توزیع برق استان را ساماندهی انشعاب های غیر مجاز از طریق واگذاری انشعاب غیر دائم عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت نداشتن منع قانونی و عدم مغایرت با آیین نامه های اجرایی و قانون ابلاغ شده، تبدیل این انشعاب ها در زمان کمی صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای 637 هزار و 571 مشترک انشعاب دائم است که حدود 85درصد مشترکان را انشعاب های خانگی تشکیل می دهند.
ضریب نفوذ برق در بخش شهری و روستایی کردستان 100 درصد است و تمام روستاهای بالای 10 خانوار هم از نعمت برق برخوردار هستند.
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.