بهرام چاره خواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش ها از نوار غربی آغاز می شود و تا روز شنبه به صورت متناوب ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در جنوب غربی استان شامل شهرستان های بانه، مریوان و شهر هورامان پوشش بارندگی بیشتر خواهد بود.
وی با بیان اینکه گردنه ها و ارتفاعات برفی خواهد بود افزود: با توجه به کاهش دما احتمال اینکه در نیمه شمالی استان این بارش ها به شکل برف باشد وجود دارد.
چاره خواه با اشاره به اینکه سیستم بارشی در روز شنبه تنها در بانه و بخشی از مریوان فعال است گفت: در این مدت دمای طول روز به دلیل نبود تابش آفتاب کاهش می یابد و به طور متوسط دمای شبانه روز هم کاهش پیدا می کند.
وی اضافه کرد: میزان دمای هوا طی دیشب و امروز چهار تا پنج درجه کاهش یافته است و به این ترتیب در هفته آینده نیز شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان اظهار داشت: طی دیشب و صبح امروز سراب شهرک دهگلان با منفی پنج درجه سردترین نقطه استان بوده است.
وی افزود: در این مدت کمترین دمای بابارشانی، زرینه و قاملو منفی چهار درجه، هزارکانیان منفی سه درجه، دهگلان، دیواندره و سقز منفی 2 درجه و مریوان و بیجار صفر درجه بوده است.
وی اضافه کرد: بالاترین دمای استان هم مربوط به سروآباد با 17 درجه بالای صفر بود و کمترین دمای این شهر هم 2 درجه بالای صفر بوده است.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.