به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالسلام سپهر روز یکشنبه در جلسه ستاد برف روبی شهرداری سنندج اظهار داشت: 9 دستگاه از این ماشین آلات در شهرداری منطقه سه، هشت دستگاه در منطقه یک، 6 دستگاه در منطقه 2 و پنج دستگاه نیز در شهرداری ناحیه ویژه بهاران مستقر می شود.
وی افزود: این ماشین آلات ها شامل کامیون های برف روب، لودر، گریدر و کامیون نمک پاش با تیغه برف روب بوده که از 15 آذر ماه در ستادهای برف روبی نواحی و مناطق شهری سنندج مستقر می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: ماسه مورد نیاز نیز جهت اختلاط با نمک به میزان سه هزار تن تامین و توسط سازمان عمران و بازآفرینی این شهرداری در اختیار مناطق قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری همچنین در راستای تجهیز ماشین آلات نظیر خرید لاستیک لودر و بیل مکانیکی، زنجیر چرخ و تجهیزات کامل ستاد برف روبی اقدام می کند.
سپهر با بیان اینکه بزودی البسه گرم، کفش و پانچوهایی برای پاکبانان تهیه می شود، افزود: مدیران مناطق با توجه به میزان نیاز سطح منطقه و نواحی مربوطه باید نسبت به خرید نمک مورد نیاز برای استفاده در ستاد برف روبی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری نیز باید با شرکت های طرف قرارداد در راستای توجیه رانندگان اتوبوس و تاکسی برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در زمان بارندگی و یخبندان اقدام کند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: مدیریت ترافیک نیزباید نسبت به نصب علائم استوانه ای لازم در کنار سرعت گیرها در راستای عدم آسیب به سرعت گیرها درحین برف روبی و در صورت لزوم نسبت به نصب علایم ایمنی و ترافیکی در نواحی حادثه خیز و رنگ آمیزی سرعتگیرهای آسفالتی اقدامات لازم را انجام دهند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348 / 9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.