آزاد حکمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون از نظر علمی اثبات نشده که وجود این سایت ها در مناطق مسکونی برای سلامتی مردم مضر است.
وی با بیان اینکه در صورت اثبات مضر بودن این سایت ها، قطعا نسبت به جمع آوری آن اقدام خواهد شد، افزود: شهروندان به مطالب بی پایه و اساس و غیرعلمی برخی سایت ها در فضای مجازی توجه نکنند و مطمئن باشند که دکل های مخابراتی ضرری برای سلامتی شان ندارد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان از وجود 838 دکل و سایت مخابراتی در استان خبر داد و یادآور شد: حدود 470 مورد از این سایت ها مربوط به موبایل و بقیه نیز سایت های wll(روستایی) است.
حکمت به سامانه جامع رسیدگی به شکایات مردمی اشاره کرد و گفت: مشترکان کردستانی می توانند مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه گویای 2095 و به صورت 24 ساعته به مخابرات گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، دارای 10 شهرستان، 30 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است.
در حال حاضر حدود 580 هزار مشترک تلفن ثابت تحت پوشش خدمات شرکت مخابرات کردستان بوده و 97 درصد جمعیت این استان از خدمات همراه اول بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.