فرهاد کاظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال جاری کمک هزینه تامین جهیزیه به فرزندان مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در قالب کارت برای خرید وسایل مورد نیاز از فروشگاه های طرف قرارداد این نهاد در استان (اتکا) است.
وی افزود: بر این اساس امسال این تعداد کارت خرید لوازم خانگی و دیگر ملزومات زندگی به ارزش 38 میلیارد و 770 میلیون ریال به جوانان دم بخت دختر و پسر زیر پوشش این نهاد اعطا شده است.
کاظمی یادآور شد: طرح اعطای کارت خرید به مددجویان به جای وسایل و لوازم خانگی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و خرید کالاهای مورد نیاز براساس سلیقه فرد از فروشگاه های طرف قرارداد کمیته امداد است.
وی تاکید کرد: امسال میزان کمک هزینه ازدواج به دختران نوعروس ساکن شهر 25 میلیون ریال و در روستاها 30 میلیون ریال و برای پسران نیز تا سقف 10 میلیون ریال تعیین شده است.
کاظمی با بیان اینکه میزان پرداختی کمک هزینه ازدواج در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد خوبی مواجه شده است، گفت: اکنون هیچ زوج پشت نوبتی برای دریافت کمک هزینه تامین جهیزیه در استان نداریم.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج در راستای ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد از دیگر خدماتی است که با جدیت دنبال می شود.
در حال حاضر بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.