فرهاد کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارائه تسهیلات سربازی به فرزندان پسر مددجوی کمیته امداد در قالب معافیت، انتقال به نزدیکترین پادگان محل زندگی و کاهش تعرفه انجام می شود.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 72 نفر از فرزندان مددجوی واجد شرایط لازم از خدمت سربازی معاف شده اند، افزود: هدف از اجرای این طرح این است که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانوار در کنار خانواده های خود مانده و کمک خرج آنان در زندگی باشند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: فرزندان خانوارهای مددجو پس از معافیت می توانند برای خودکفایی از تسهیلات اشتغال این نهاد بهره مند شوند.
وی یادآور شد: همچنین در این مدت 164 نفر از فرزندان مددجوی زیرپوشش این نهاد از تسهیلات انتقال به نزدیکترین پادگان به محل سکونت خود استفاده کردند.
کاظمی با بیان اینکه امسال 35 نفر دیگر از فرزندان پسر خانواده زیرپوشش از کاهش تعرفه صدور کارت نیز بهره مند شدند، گفت: کمیته امداد همچنین از همسر و فرزندان سربازان مددجوی این نهاد حمایت می کند.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.