به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا عصر پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای توسعه استان که به ریاست وزیر کشور اظهار داشت: از وزیر نیرو در خواست کرده ایم مسئولان کردستان را در پیگیری افزایش تخصیص آب به عنوان یکی از مصوبات سند توسعه یاری کنند.
وی افزایش تخصیص آب به اراضی کشاورزی کردستان را یکی از مصوبات سند توسعه استان دانست و افزود: یکی دیگر از مصوبات سند توسعه که با کمک وزیر کشور صورت گرفته جلوگیری از خام فروشی بود و در این راستا زنجیره فولاد با پنج میلیارد دلار سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.
مرادنیا خطاب به وزیر کشور گفت آنچه شما باید انجام می دادید برای این استان انجام شده و الان وظیفه ما و دستگاه های اجرایی است که اقدام کنیم و مردم نتایج خوب آن را لمس کنند.
استاندار کردستان در بخش دیگری یادآوری کرد عقب ماندگی های این استان زاییده چند سال اخیر نیست و طی سنوات گذشته ایجاد شده است.
وی با اشاره به نتیجه بخش بودن تلاش ها در زمینه افزایش تخصیص آب استان یادآور شد: کاری که ۴۰ سال توقع مردم بود و انجام نشده طی چند ماه گذشته با جدیت پیگیری و در حال انجام است.
مرادنیا تاکید کرد: 75 کیلومتر از کریدور شمال به جنوب در حوزه استان کردستان طی یکسال گذشته اجرایی شده که اگر چنین عملکردی در ۱۰ سال گذشته داشتیم امروز از میانگین کشوری بالاتر بودیم.
استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد نتیجه جلسات شورای توسعه استان که تاکنون خوب پیش رفته در آینده این روند ادامه داشته باشد تا مردم نتایج آن را احساس کنند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.