به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال شهسواری روز پنجشنبه در یادواره شهید سردار جمیل شهسواری و شهدای منطقه چهل چشمه در روستای ابراهیم آباد شهرستان دیواندره اظهار داشت: وظیفه داریم با حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم.
وی دفاع مقدس را متعلق به آحاد جامعه دانست و افزود: امنیت و آسایش کنونی جامعه مرهون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
این راوی جنگ نقش رسانه های جمعی را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس خطیر ارزیابی کرد و یادآور شد: رسانه های جمعی باید جایگاه کردستان و شهدای مظلوم آن را در دوران دفاع مقدس را بیشتر به نسل جوان بشناسانند.
شهسواری تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن می شود و برگزاری یادواره های شهدا فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.
راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه دیواندره در دوران دفاع مقدس‌ شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: با گرامیداشت یاد شهدا راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان های انقلاب ادامه دهیم.
وی اضافه کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کردستان سرزمین مقدس و مجاهدت های خاموش است و به همین علت است که شهدا در خاطراتشان آورده اند نباید بی وضو در این سرزمین قدم گذاشت.
شهسواری افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با تبعیت محض از ولایت فقیه و امام و مقتدای خود وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شده و با تقدیم جان ارزشمند شان از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی صیانت کردند.
دیواندره با 80 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد، این شهرتسان 228 شهید 240 جانباز و 43 آزاده تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.