حجت الاسلام مصطفی نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ششمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در بخش های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود که کردستان میزبان بخش هنرهای تجسمی این جشنواره است.
وی با بیان اینکه بخش هنرهای تجسمی این جشنواره شامل رشته های خوشنویسی، کاریکاتور، تصویرسازی و نقاشی است، افزود: این جشنواره در بخش های وقف، پیشرفت علم و فن آوری، وقف و تعالی جامعه اسلامی، وقف و کودکان، وقف و ازدواج، وقف و پیشرفت علم و وقف و اماکن متبرکه برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 20 بهمن اعلام کرد، یادآور شد: آثار باید از پویایی و نوآوری برخوردار و متناسب با رویکرد وقف بوده و در آن از نمادها و نشانه هایی از وقف استفاده شود.
وی با بیان اینکه اولویت امتیاز برای کسب رتبه برتر با آثاری است که در سال جاری تولید شده باشد، تاکید کرد: هر شرکت کننده حداکثر می تواند پنج اثر به دبیرخانه ارائه کند، ضمن اینکه آثار ارسالی بازگردانده نمی شود.
حجت الاسلام نوروزی گفت: در بخش نقاشی و خوشنویسی باید اصل آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شود اما هنرمندان سایر رشته ها می توانند آثار خود را به از طریق آدرس الکترونیکی oghaf.kordestan@gmail.com ارسال کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته بخش هنرهای تجسمی جشنواره بصورت بین المللی برگزار شد، اضافه کرد: امسال نیز رایزنی های لازم انجام شده و در صورت تامین اعتبار جشنواره به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.
پنجمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری شهریور ماه سال گذشته در سنندج برگزار شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.